tisdag 28 augusti 2007

BILDER?

Jaha nu ska vi se om det kan bli några bilder fick åka ner till min far för att kunna ladda upp några bilder. Högst på min önskelista inför jul är en ny dator, så man slipper åka hit alla gånger man ska lägga in nått på bloggen. Men vi fick en trevlig cykeltur grabbarna och jag 4-åringen har precis lärt sig cykla så det går smidigt att ta sig någon stanns nu.
Ja då ska vi se om det blir nån bild?


Här är en liten klänning av ett tyg från IKEA,mönstret har jag fått av min kära vän C (liksom collection), klänningen är ett av mina första försök till att vara kreativ och det gick ganska okej, den bor nu hos lilla O i Norge.

3 kommentarer:

Lina sa...

Jättefint det här ju! Bra att du vågade... ;) Kramar på dig!

Oliv sa...

Jättegullig klänning.... Den kommer verkligen till användning!!!! Kramar

Carolina sa...

Jättefin klänning, underbart tyg.

Hittade hit från "Kokalals" blogg.