söndag 16 september 2007

Helgens skörd




Har haft denna fleece luvtröjan liggandes färdig klippt ett tag nu men i helgen blev den äntligen färdig då jag åkt och köpt turkos mudd. Mönstret är från Ottobre 4/07 med lite modifikation jag gjorde den i storlek 80 så runt jul kanske lilleman kan använda den men den blev enormt stor för en ettåring också så vi får se. Tog snedslå som kantning i luvan istället för mudd. Det är lite skillnad på den turkosa färgen men det känns ok ändå. Sydde också ett par velourisar i matchande färg.



Sydde även en mössa men den blev i största laget så jag ska fixa till den sen ska jag lägga in en bild på den.



Var på scrappmässan i Gbg i lördags med grabbarna och min vän Å det var kul men man blir ju fullkomligt pillrig i huvudet av allt man skulle vilja köpa, det blev lite köpt. Så ett kort har skapats idag men jag lägger inte ut det här vill bli lite duktigare på scrappandet innan jag vågar visa nått. Det är jätte kul att göra kort men gud va dyrt det kan bli med alla grejer man skulle vilja köpa.

1 kommentar:

SNUX sa...

så fin jakke! Du lager veldig fine ting synes jeg.