tisdag 20 januari 2009

One done four to go...





Min härliga jobbar kompis Y fick för ett tag sen en haklapp till sin dotter N, denna haklapp har hängt med på några mammaträffar så nu har några av hennes mammagrupps kompisar beställt 5 stycken haklappar av lilla mig. Känns super kul att göra till några man inte känner men samtidigt nervöst, vad ska de tycka? Mina kära kompis K beställde en liten haklapp till en tre månaders som snart ska börja provsmaka, det blev i samma vaxdukstyg  som den stora haklappen från Stof och Stil kommer tyget. Hoppas alla blir nöjda!!!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Å vad fina. Snyggt jobbat!

LINAH sa...

Kanonfina... Skulle kunna tänka mig ett par stora till lilla Elsa och hårband tycker jag du ska ta atg i att göra. Vi som är KONSTANT osams med symaskinen skulle absolut köpa beställa av dig. Hör av dig om du tar tag i produktionen;) Kram Linah

Mojebarn sa...

Vilka fina grejor du gör. Alla i mammagruppen kommer att bli så nöjda med sina hakklappar.
Vad bra bilder du tar på dina alster också.

Anonym sa...

Så fint du syr!

Yvonne sa...

Nu är det 3:e gången jag försöker skriva en kommentar, hoppas det funkar denna gången. Haklappen blev superfina, tror att jag paxar den redan nu.Pratade med en i mammagruppen å hon tyckte priset var helt ok nästan för billigt. Hon hade oxå berättat för någon annan mamma om dina haklappar. Så känner du att du har tid å lust så kan jag nog ta upp en hel beställningslista =) Hoppas allt är bra! Kram

Unknown sa...

Tittar tillbaka, vad mycket fint du gjort!

Trevlig kväll!

Yvonne sa...

ok nu ska vi se om jag kommer ihåg alla. Skriver beställningslistan nedan:
Mammagruppen:
E ska 2 st till en tjej, gärna olika motiv.
K ska ha 1 till en tjej.
Jag vill ha 1 st.
Föräldragruppen:
S vill ha 1 st till en tjej
F vill ha 1 st till en tjej
Vänner:
A vill ha 2 st till en kille,coola motiv gärna retro
L? vill ha 2 st till en tjej, gärna olika motiv

Detta var nog alla tror jag, hoppas jag fick med alla. Kommer säkert komma fler beställningar snart =)Så om jag har räknat rätt borde det bli 10 st. Nu har du att göra =)

Yvonne sa...

hej igen! får nog beställa en ytterligare till mig själv. Var lite klantig å slängde in den fina haklappen i tvättmaskinen (nova hade spytt på den) å färgen försvann..Kram

Anonym sa...

nämen tack så mycket! kul att höra! vad glad jag blir :D

sängborden har jag designat och snickrat ihop själv! med lite hjälp från pappa och hans verkstad (är möbelsnickare)

vilken mysig och pysslig blogg du har! finfina haklappar! och härliga kort lite längre ner! säljer ni dem i någon affär i trakten alltså? roligt!!