måndag 5 januari 2009

Vår hall....



Har ju inte visat nått foto direkt från vårt hem då jag inte tycker att vi har det sådär fint som jag skulle vilja så det finns liksom inget att visa men nu vill jag visa nått. Har länge gått och trånat efter en keep calm tavla att ha i hallen för det är verkligen ett ordspråk som passar mig (har en tendens att vara lite "olugn" ibland om man säger så) men så hittade jag Malin/vita hjärtans blogg och hon hade gjort ett själv så jag kopierade rätt av (hoppas det var ok) detta och fixade lite färger som passar i vår hall. Vad tycker ni????

3 kommentarer:

rino sa...

hej, jag har svarat på min blogg om hur man syr en sån tröja som du undrade om. Du klarar det lätt!

Hoppas lugn-tavlan funkar:-)

Yvonne sa...

Du verkar ha det jätte mysigt hemma hos dig. Skulle gärna vilja ha en inbjudan så jag får se hur fin du har de =) kram

Anonym sa...

Å keep calm, de är söta! Skulle eg bytt med en tjej som gjorde sådana men den postern hon ville ha blev inte så bra.