onsdag 10 september 2008

Å regnet det bara öser ner och virus i datorn...


Hej igen nu var det ett tag sen jag skrev, allt är bra men jag har fullt upp hela dagarna så nått sytt blir det inte.

Marknaden gick jätte bra den var ju för snart två veckor sen sålde hälften vad jag hade med mig och fick in lite beställningar som ska betas av förhoppningsvis imorgon till en början.

Var på stämpel- och scrapmässa i helgen det är oxå ett intresse jag har som är ganska beroende- framkallande så nu har ledig stunder fyllts med korttillverkning,kul kul. Men idag öser regnet ner så jag och storgrabben bakade bullar efter skolan som vi mumsat på hela familjen nu i eftermiddag. Snart bär det av till föräldramöte på skolan ska bli intressant. Lägger in en lite bild på våra bullar. Bilder från marknaden kommer inom en snar framtid. Kreativiteten kokar inom mig så jag önskar att dygnet var oändligt för allt man vill skapa. Kram på er!!!!

Inga kommentarer: