fredag 22 maj 2009

En väska



Hittade ett fint mönster hos Gretelies på en väska, jag kan ju bara svenska, engelska och spanska så jag gick bara på bilderna och sydde efter vad jag såg inte vad jag läste, resultatet blev ok inte perfekt. Väskan blev dock lite stor men man kan nog använda den som strandväska, för när man ska till stranden med tre barn då krävs det ju lite provianter m.m.
Tyget är ett IKEA tyg och fodret är svart linne tyg. Nu ska jag väcka minsta grabbarna så ska dom få hjälpa mig att dra vinnaren i tävlingen.
Vinnaren avslöjas senare i kväll!!!!

3 kommentarer:

Ahlard sa...

Jag håller med anna:) Spännande förresten med lotteriet. Helhetsintrycket och funktionen är det som räknas och då ser den ut att vara perfekt:)

Bara barah sa...

Fina blommor. Det gjorde du bra;-)

Retro Elephant sa...

Kul att du ville delta i min tävling! :)

//Lina