lördag 2 maj 2009

Små klänningar!




Min fina jobbar kompis J beställde en liten klänning till en nyfödd tjej,  det föds flickor på löpande band också i vår vänskapskrets så jag passade på att sy två, J valde den rosa. Hoppas nu att den passar bra jag har gjort mönster själv efter ett annat mönster jag fått av min vän C men nu förminskade jag rejält och ändrade lite småsaker, provade dem på min 10 månaders son han blev väldigt söt dock syntes väl mycket av blöjan så jag hoppas de ska passa till lite mindre tjejer! (alla tyger är från stoff och stil)

3 kommentarer:

od Andulky sa...

Åh, vilka underbart söta klänningar!!

SiriR sa...

Helt nydelige! Kjempesøte.

annika5064 sa...

Vilka härliga klänningar och haklappar du syr! Hoppas det går bra för dig med försäljningen! Jag vill tacka för din uppmuntrande kommentar hos mig angående husköp; ibland känns det verkligen hopplöst, men det bara måste gå vägen snart! Så, lycka till med ert tomtköp!

Annika