torsdag 14 maj 2009

Lite rosa!





Gulliga dagis fröken K beställde en liten "solduk" till en liten tjej på två år, jag gjorde en i vitt tyg med rosa blommor och satte lite spets på kanterna och snörning med snedslå.
Gillar verkligen detta rosa tyg (som så klart är från Stoff och stil), så igår när jag hittade ett bra mönster på en liten börs/sminkväska tänkte jag att det skulle bli perfekt med det rosa tyget, hade min fina vän M i åtanke till att få denna lilla sak!
Börjar ju närma mig 7000 besökare här på bloggen så i morgon får det väl bli lite TÄVLING!!!

7 kommentarer:

SiriR sa...

Så fine!

od Andulky sa...

Underbara!

Doris_Assar sa...

Jättefint! Åh jag kämpar också med en börs, men får inte till det. Att vändsy med dragkedja övergår mitt förstånd ;-)

Unknown sa...

Men så sött!

Ahlard sa...

Underbart sött:)

an.lo sa...

Vad sött! :-)

Anonym sa...

Helt underbara grejor du gör. Får man lov att fråga vad du använt för mönster till din jättefina börs?