söndag 5 juli 2009

Lite obloggat och en första gången...





Det var ju ett tag sen nu som det underbara molntyget damp ner i brevlådan (eller i närmsta ICA butik), först ut syddes ett par pösiga shorts till mellan sonen, sen två mössor (som vi får se om det finns någon spekulant till) sen igår kväll prövade jag för första gången att sy en t-shirt till vår nyblivne 1-åring. Detta är nog inte nått för mig tror jag, min symaskin är nog inte tillräckligt modern för att få till så fina sömmar, sen hade jag lyckats knäcka tvilling nålen så det fick bli en söm, men kanske någon gång i framtiden prövar jag igen.

4 kommentarer:

Anna, Tvillingtand sa...

Det blev ju jättefint! Klart att du ska fortsätta med t-shirtar!

Madelene sa...

Snyggt! Säger som Anna...varför ska du inte fortsätta med t-shirtar? Ser ju hur bra ut som helst ju.

Cecilia sa...

Jättefina kläder, inser att jag måste på det turkosa tyget igen för det är ju bara såååå fint :)

od Andulky sa...

Så mycket fint! Jag tycket t-shirten ser jättefin ut!!