torsdag 16 april 2009

En till snurrkjol!




Lilla O som fram tills nu ägt två snurrkjolar a´la Angelmax (namnet på mitt lilla förra märke) ska nu få sin första DELMO snurrkjol hennes mor har själv valt tygerna på vår senaste tripp till Stoff och stil. Nu blev lilla O storasyster igår så denna kjol får bl
i en liten storasyster present när vi träffar henne och hennes lilla syster.
Idag åkte jag och grabbarna ner till stranden på eftermiddagen, havet låg helt stilla och vi hade det jätte mysigt i sanden, minstingen A smakade på allt vad sand och snäckor heter passade på att fota en snäcka innan den hamnade i hans mun.
Kvällen har inneburit många drag med dammsugaren på golvet för att få upp all sand!!!!

9 kommentarer:

plyschmyran sa...

Oj, vad mycket fint! Roligt att ha hittat hit. Länkar från min sida.

Sandra sa...

Vilken fin kjol, snygg detalj med applikationen!

Ahlard sa...

Oj vad fina saker du har själv! Tack för den fina kommentaren på min sida och nu har jag hittat hit och kan spara länken till din sida:)Ha en bra dag!

SiriR sa...

Den så deilig ut! Likte fargekombinasjonen godt, og applikasjonen var kjempefin.

od Andulky sa...

Så himla snygg!! Fin applikation. Härligt det låter med strandbesök!

Äppel Päppel sa...

Vilken fin kjol! Gillar den söta applikationen! :)

Josefinaste sa...

Vad mycket fint du har gjort!! Kjolen och mössorna med applikationerna var underbara!

Jes sa...

supersnygg kjol!!! applikationen va ju underbar.

PajaS sa...

Hej! Vad fin kjol!

Såg att du lämnat en kommentar på min blogg och undrat över ett mönster. Jag har ritat det själv. Följ denna beskrivning och använd ditt egna fina kjolmönster istället för min byxa, så gör jag mina klänningar!

Mvh / Pia