fredag 10 april 2009

Mössor är kul!




Nu är jag helt insnöad på mössor men snart är ju säsongen slut så det gäller väl att passa på, min kära vän L som var med mig i helgen som var i Malmö köpte lite olika tyger som jag ska sy lite alster av. Igår blev det några mössor med hundtrycket två till stor tjejen och en till den lille som kanske tittar ut i veckan som kommer. Sen ska jag träffa min gosiga vän K och hennes lille T idag så han ska få en liten mössa han med (och nu skiter jag i vad sambon säger killar kan visst ha hjärtan på kläderna).

6 kommentarer:

Madelene sa...

Tjuuuusiga! :0)

Midtbo sa...

Stilige lapper du har laget! Enkel og ren design. Så veldig profesjonelt ut! God påske! :)

Lena sa...

helsköna mössor, hanna...jag vill oxå ha en till hösten...glad påsk...kramiz lena

an.lo sa...

Superfina! Hundtyget är så härligt.

SiriR sa...

Så fine! Likte spesielt det røde hundestoffet.

Nicke sa...

Hej! Jag har nog ångrat mig skulle nog vilja ha en mössa till Nova iaf =) Den ska passa till en mörkblå jeans jacka. Vad kostar dom föresten? Hoppas allt är bra? Kram Yvonne