tisdag 28 april 2009

Snart färdig......





Snart, snart är jag färdig med en för mig ganska stor beställning av haklappar till KOMIN en butik i staden där jag bor. Det tar lång tid att färdigställa mycket med tre barn som man vill finns till hands för hela tiden men snart så. Jag har klurat lite på min modell och inte varit så nöjd innan men nu tror jag jag har fått till det bra, tygerna gillar jag grymt mycket det känns vårigt, alla tyger är från Stoff och stil (vaxdukstyg).
Men det kommer fler tyger.....

3 kommentarer:

Anonym sa...

vad är det för material på haklapparna?

angelmax sa...

det är vaxdukstyg fast lite annorlunda inte nått hårt pvc heter det väl tror jag?

Josefinaste sa...

Vilka fina tyger! Att det var från stoff och stil hade jag aldrig kunnat gissa. Vad roligt att du finns i butik. Känns det bra?